خبر ناراحت‌کننده برای مدل‌های زیبای ویکتوریا سیکرت

اعلام خبر لغو شوی ویکتوریا سیکرت در سال ۲۰۱۹ باعث ناراحتی و افسوس مدل‌های این برند لباس زنانه شده است.

ایران آرت: شانینا شیک، مانکن استرالیایی می‌گوید که نمایش مد “ویکتوریا سکرت” امسال لغو شده است.

این سوپرمدل در مصاحبه‌ای با روزنامه بریتانیایی “دیلی تلگراف” گفت: “متأسفانه نمایش مد ویکتوریا سکرت امسال برگزار نخواهد شد. این چیزی است که به آن عادت ندارم. چون هر سال این موقع تعلیم می دیدم که چطور یک فرشته [در این نمایش] باشم.”

​این مانکن ۲۸ ساله گفت: “ولی من مطمئن هستم که در آینده اتفاق هایی خواهد افتاد و این چیزی است که کاملاً از آن مطمئنم. من اطمینان دارم که آنها تلاش می‌کنند تا در زمینه برندسازی و نیز راه های جدید برای برگزاری این برنامه کار کنند؛ چون این بهترین نمایش [مد] جهان است.”

به گزارش هافینگتون پست، این خبر با این که بسیار تکان‌دهنده بود، اما پس از آن که “لس وکسنر”، مؤسس و مدیر عامل اجرایی شرکت “ال برند” (کمپانی مادر ویکتوریا سکرت) در ماه مه اعلام کرد که این نمایش مد ممکن است از شبکه تلویزیونی “سی ان بی سی” خارج شود، بسیاری منتظر دیدن تغییراتی در این برنامه بودند.

آقای وکسنر افزود که باید “این نمایش مد سنتی را مورد تجدید نظر قرار دهند،” به خصوص پس از این که سال گذشته این برنامه پائین‌ترین درجه (رتبه‌بندی) را در تاریخ داشت.

به گفته آقای وکسنر، صنعت مد رو به تغییر است و آنها نیز باید با آن پیش بروند. وی گفت: “با توجه به این مسئله، تصمیم گرفته ایم در مورد نمایش مد سنتی ویکتوریا سکرت بازاندیشی کنیم. ما فکر نمی کنیم که در آینده شبکه‌های تلویزیونی [بستر] مناسبی برای کار ما باشند.”

نمایش مد لباس‌های زنانه ویکتوریا سکرت از سال ۱۹۹۵ تاکنون همه ساله برگزار شده است.

ویکتوریا سکرت تا زمان انتشار این مطلب به تماس‌های هافینگتون پست برای تایید صحت این خبر پاسخ نداده است.

The post خبر ناراحت‌کننده برای مدل‌های زیبای ویکتوریا سیکرت appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *