خائن شدن خانم دکتر تهرانی در عشق ممنوعه به مرد طلافروش / یک جنین فاش کرد

پزشک خانمی که با خیانت به همسرش با یک مرد طلافروش رابطه داشت دیروز در دادگاه از خود دفاع کرد.

رکنا، این پزشک در مراجعه به پلیس آگاهی از همسرش شکایت کرد و گفت :من پزشک عمومی هستم و همسرم نیز متخصص است. مدت سه سال است که ما با هم اختلاف داریم و جدا از یکدیگر زندگی می کنیم. من فرزندم را پیش خودم نگهداری می کنم تا این که چند روز قبل همسرم را تعقیب کردم تا ببینم کجا زندگی می کند و چه حال و روزی دارد.

وی ادامه داد: من خانه همسرم را در حوالی خیابان اشرفی اصفهانی پیدا کردم و در حالی که فرزندم روی صندلی خودرو خواب بود مقابل خانه او به انتظار نشستم تا این که یک مرد غریبه را دیدم که از خانه همسرم خارج شد. او کیسه ای مشکی در دست داشت که آن را داخل سطل زباله انداخت و رفت. بعد از این که مرد جوان از محل دور شد من سراغ سطل زباله رفتم و کیسه مشکی را جست و جو کردم و با یک جنین روبه رو شدم .همسرم به من خیانت کرده است و به همین دلیل از او شکایت دارم .

به دنبال اظهارات این پزشک، پلیس به بررسی گفت و گوهای تلفنی زن جوان پرداخت و به رابطه پنهانی او با یک مرد طلافروش پی برد.

به این ترتیب زن جوان و مرد طلافروش ردیابی و بازداشت شدند.

مرد طلافروش منکر رابطه پنهانی با زن پزشک بود و ادعا کرد هیچ رفت و آمدی با وی نداشته است.

در حالی که مدرکی علیه این مرد به دست نیامده بود وی تبرئه و آزاد شد اما مجید مدارک جدیدی را علیه همسرش به پلیس ارائه داد .

به این ترتیب پریسا دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد .

در ابتدای جلسه مجید گفت : من به بیمارستانی که همسرم قبلا آن جا تحت نظر بود رفتم و تعدادی از سونوگرافی های همسرم را از پزشکان گرفتم که نشان می دهد همسرم چند ماه قبل باردار بوده. او به من خیانت کرده است و به همین دلیل از او شکایت دارم.

سپس زن جوان در جایگاه ویژه ایستاد و گفت : سونوگرافی های من مربوط به زمان قبل بوده است. من هیچ رابطه ای با مرد طلافروش نداشتم. من و همه اقوام از آن مرد طلا می خریدیم و او آخرین بار برای تحویل دادن طلا به خانه ام آمده بود .

با پایان دفاعیات این زن ،قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

The post خائن شدن خانم دکتر تهرانی در عشق ممنوعه به مرد طلافروش / یک جنین فاش کرد appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *