حقایق جالب زندگی شخصی و حرفه‌ای سلبریتی هالیوودی/تصاویر

اسکارلت جوهانسون بازیگر زیبای هالیوودی که خواننده و مدل تبلیغاتی نیز هست تباری دانمارکی – لهستانی دارد. برخی از کارگردان ها بعضی نقش ها را به او نداده اند و اعلام کرده اند برای فلان نقش زیادی از حد زیبا بوده است!

اسکارلت از ۱۵ سالگی سیگار میکشد و به نظر میرسد نتواند این اعتیاد را ترک کند. در ادامه با ما همراه باشید تا ۴۸ راز جالب درباره اسکارلت جوهانسون را بدانید.

۱. برادر دوقلو

اسکارلت جوهانسون برادر دوقلویی به نام هانتر دارد. این دو در ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴ به دنیا آمدند اما از نظر فنی باز هم اسکارلت بزرگ‌تر است چون سه دقیقه زودتر از برادرش به دنیا آمده است.

مدل تبلیغاتی

۲. تحصیل استثنایی

اسکارلت در مدرسه‌ی معروف کودکان حرفه‌ای منهتن تحصیل کرد. این مدرسه ادعا می‌کند تعدادی از ستارگان معروف از جمله کری فیشر و سارا میشل گارنر از فارغ‌التحصیلان آن هستند.

۳. والدین

پدرش کارستن جوهانسون، یک معمار نیویورکی بود و مادرش ملانی اسلون، مدیر فعالیت‌های اسکارلت بود که وقتی اسکارلت ۱۳ سال داشت طلاق گرفته و از هم جدا شدند.

۴. خواهر هنرپیشه

خواهر بزرگ‌ترش ونسا جوهانسون نیز هنرپیشه است.

۵. آغاز کار در سینما

اولین بار در سن ۹ سالگی در فیلم شمال راب رینر بازی کرد. سپس در نجواگر اسب‌ها ، گمشده در ترجمه، هیولاهای هشت‌پا و دختری با گوشواره‌ی مروارید نیز بازی کرد.

۶. تنها در خانه

او در قسمت سوم مجموعه‌ی تنها در خانه نیز نقش‌آفرینی کرده است.

۷. آغاز کار در تلویزیون

جوهانسون اولین بار در ۸ سالگی در تلویزیون ظاهر شد. او در سال ۱۹۹۳ در هجوی از برنامه‌ی آخرشب با کانن اوبرایان حضور پیدا کرد.

۸. باخت به لوهان

در ۱۹۹۸، اسکارلت جوهانسون ۱۳ ساله بازی در نقش اصلی Parent Trap را به لیندسی لوهان باخت.

۹. ماهی به نام کاسیوس

در نوجوانی، یک ماهی جنگجوی ژاپنی به نام کاسیوس داشت. از بخت بد، دوست اسکارلت که در غیاب او مراقب ماهی بود فراموش کرد آب آن را عوض کند و کاسیوس تلف شد. اسکارلت او را در محل زندگی‌اش، در باغ Chateau Marmont لس‌آنجلس دفن کرد.

۱۰. جواب رد از مدرسه هنرپیشگی

او برای تحصیل در مدرسه هنر تیش شهر نیویورک درخواست فرستاد اما درخواستش رد شد. با این وجود توانست روی حرفه‌ی بازیگری‌اش تمرکز کند که در واقع برای او خیلی بهتر شد.

اسکارلت جوهانسون

۱۱. جشن تولد

با وجود آن که اسکارلت یک سمبل جذابیت بین‌المللی است، اما تصمیم گرفت جشن تولد ۲۰ سالگی‌اش را در دیزنی‌لند برگزار کند.

۴۸ راز جالب درباره اسکارلت جوهانسون را بدانید

۱۲. فیلم محبوب

فیلم مورد علاقه‌ی او ویلی ونکا و کارخانه‌ی شکلات ‌سازی است.

۱۳. ریشه ها

اسکارلت نیم لهستانی و نیم دانمارکی است. پدرش کارستن جوهانسون در دانمارک به دنیا آمده است. مادرش ملانی جوهانسون نیز از خانواده‌ای لهستانی‌تبار اهل برانکس است.

۱۴. سیگاری قهار

او از ۱۵ سالگی سیگار می‌کشد و به نظر می‌رسد نمی‌تواند عادتش را ترک کند.

۱۵. اسکارجو

لقب رسانه‌ای او اسکارجو است که از آن متنفر است! او در مصاحبه‌ای گفت این لقب افتضاح است!

۱۷. باب اسفنجی

در ۲۰۰۴، در فیلم باب اسفنجی شلوارمکعبی، صداپیشه‌ی میندی، دختر شاه نپتون بود.

اسکارلت جوهانسون

۱۸. زیر ۳۰ سال ممنوع

پس از بازی با بیل موری در گمشده در ترجمه عهد بست با هیچ فرد جوان‌تر از ۳۰ سالی وارد رابطه نشود. برای اثبات این امر، با بنیچیو دل تورو وارد رابطه شد که ۱۷ سال از او بزرگ‌تر بود.

۱۹.کمی کوتاه

اسکارلت ۱ متر و ۶۳ سانتی‌متر قد دارد.

۲۰.جیر جیر

بیش از هر چیزی از جیرجیرک می‌ترسد.

۲۱.جاز

اسکارلت طرفدار پروپاقرص موسیقی جاز است. موزیسین‌های موردعلاقه‌اش مایلز دیویس، بیلی هالیدی، آنیتا اودی، رزمری کلونی، ادیت پیاف، نینا سیمون، چت بیکر، و دوک الینگتون هستند.

۲۲.اسکارلت روابط عاشقانه‌ای با جرد لتو، جاش هارتنت، و رایان رینولدز داشته است که در سال ۲۰۰۸ با رینولدز ازدواج کرد. این ازدواج دو سال بعد به طلاق منجر شد.

۲۳. وودی آلنی

اسکارلت یکی از هواداران دو آتشه‌ی بازیگر، کارگردان و نویسنده‌ی معروف، وودی آلن است. جوهانسون به خاطر بازی در فیلم امتیاز نهایی (۲۰۰۵) به کارگردانی وودی آلن، نامزد دریافت جایزه‌ی گلدن گلوب بهترین هنرپیشه‌ی نقش مکمل شد.

۲۴. اکشن محبوب

فیلم اکشن موردعلاقه‌ی اسکارلت، مخمصه (۱۹۹۵) است. او فیلم های رفقای خوب و خیابان‌های پایین شهر را نیز دوست دارد.

۲۵.توهم رابطه ی ایمیلی

اسکارلت از هواداران وفادار باراک اوباما است. با این حال اوباما او را خجالت‌زده کرد. در سال ۲۰۰۸ وقتی اوباما برای ریاست جمهوری تلاش می‌کرد، اسکارلت به Politico فخرفروشی کرد که او و اوباما برای یکدیگر ایمیل می‌فرستند: تصور کنید کسی مثل یک سناتور، که دائما در حال سفر است و مشغله دارد ـ چطور می‌تواند این ایمیل‌های شخصی را جواب بدهد؟‌

اما اوباما این کار را می‌کند. بعدها اوباما به خبرنگاران گفت جوهانسون آدرس ایمیل او را ندارد. او با اشاره به دستیار شخصی‌اش رگی لاو گفت: او یک ایمیل به رگی فرستاده بود که برای من ارسال شد.

من هم در پاسخ نوشتم اسکارلت عزیز به خاطر حمایت‌هایت متشکرم. نمی‌دانم این رابطه‌ی ایمیلی از کجا آمده است!

۲۶. جذاب ترین

در سال ۲۰۰۶ از سوی FHM جذاب‌ترین زن زنده‌ و در سال ۲۰۰۷ از سوی Playboy به عنوان جذاب‌ترین سلبریتی سال انتخاب شد.

The post حقایق جالب زندگی شخصی و حرفه‌ای سلبریتی هالیوودی/تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *