تن تن در ایران‌ ؛ شمس‌العماره‌گردی خبرنگار بلژیکی | عکس‌های متفاوت تن تن در بناهای تاریخی ایران

خبرنگار معروف بلژیکی در نقاط بسیاری از دنیا سرگرم ماجراجویی بوده اما حالا تن‌تن در ایران است و به تماشای جاذبه‌های تاریخی و گردشگری ایران رفته است.

چمدان: تن‌تن و سگش میلو به همراه کاپیتان، پرفسور، تامسون و تامپسون در سفرهای ماجراجویانه‌شان هرگز به ایران نیامدند. خلاقیت یک عکاس حالا تن تن در ایران را به تصویر کشیده است و این خبرنگار معروف بلژیکی به همراه دوستانش به معروف‌ترین جاذبه‌های تاریخی و گردشگری ایران سرک کشیدند و با آن عکس یادگاری انداختند. سفر این عروسک‌ها از شهر لندن و پای ساعت معروف بیگ بن آغاز شده و به کوچه پس کوچه‌های تاریخی اصفهان و کاشان و شیراز رسیده است.

کسری رزمخواه دانشجو در انگلستان از مدتی قبل تن‌‌تن را همراه خود در سفر و عکس او را در جاذبه‌های گردشگری بسیاری ثبت کرده است. رزمخواه قصه عروسک‌ها را در بین جاذبه‌های گردشگری روایت می‌کند.

 تن‌تن  تن‌تن  تن‌تن  تن‌تن  تن‌تن  تن‌تن  تن‌تن  تن‌تن  تن‌تن  تن‌تن  تن‌تن  تن‌تن  تن‌تن

او عکس‌هایی از عروسک‌ تن تن در کشورهای دیگر نیز دارد اما تاکید عکس‌هایش بیشتر بر جاذبه‌های گردشگری ایران است. اتفاقی که قبلا نمونه‌ ایرانی آن رخ نداده است و حالا این فرد خلاق پای تن تن را به جاذبه‌های ایران باز کرده است.

مدتی پیش نیز یکی از گالری‌های تهران میزبان عروسک‌های تن‌تن بود. عروسک‌هایی که یک مجموعه‌دار شخصی آن‌ها را جمع آوری کرده بود که تعدادی از آنها عروسک‌های نسخه محدود در جهان بودند.

The post تن تن در ایران‌ ؛ شمس‌العماره‌گردی خبرنگار بلژیکی | عکس‌های متفاوت تن تن در بناهای تاریخی ایران appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *