تصاویر و اسامی بهترین هتل‌های دنیا به انتخاب آقا و خانم اسمیت

تصاویر و اسامی بهترین هتل‌های دنیا به انتخاب آقا و خانم اسمیت

جایزه بهترین هتل سال ۲۰۱۹ به هتلی در لیسبون پرتغال داده‌ شد.

پارس توریسم: خانم و آقای اسمیت نام باشگاهی مسافرتی برای طرفداران اقامت در هتل است، این باشگاه علاوه بر خدمات مختلف از جمله معرفی اقامتگاه‌ها در سراسر جهان و امکان رزرو آنها، جایزه‌ای را بنیان گذاشته که هر ساله در آن بهترین هتل‌ها را انتخاب و معرفی می‌کند. در این مراسم علاوه بر بهترین هتل بهترین هتل‌ها از جنبه‌های مختلف مانند اسپا، شکل ظاهری  و… هم معرفی می‌شوند.

این باشگاه در سال ۲۰۰۳ توسط یک زوج هتل گرد ایجاد شده‌ است.

هتل کاسا فورتوناتو

برنده جایزه بهترین هتل سال ۲۰۱۹ باشگاه خانم و آقای اسمیت، هتل کاسا فورتوناتو (Casa Fortunato) در لیسبون پایتخت کشور پرتغال است.

در توصیف چرایی انتخاب این هتل، جیمز و تامارا لوهان، بنیان‌گذاران باشگاه خانم و آقای اسمیت گفته‌اند که این بوتیک – هتل مفهوم واقعی بوتیک را دارد و یک خانه شهری، بی همتا و خانوادگی است. قیمت این هتل از ۴۲۰ یورو برای ۱ شب اقامت در اتاق دونفره شروع می‌شود.

هتل پالازو

در  مراسم جایزه خانم و آقای اسمیت، هتل و اسپا «ماسه‌ها» به عنوان بهترین بوتیک هتل اقتصادی معرفی شد. این هتل در ایالات متحده آمریکا و در شهر ایندین ولز در ایالت کالیفرنیا است. قیمت اتاق ۲ نفره این هتل برای یک شب از ۱۲۵ دلار شروع می‌شود، سبک این هتل مراکشی است.

جایزه بهترین شکل ظاهری هم به هتل پالازو دنیل رسید که هتلی ۱۵۰ ساله در جزیره پوگلیا ایتالیاست که دیوارهای آن به نقاشی و هنرهای ایتالیایی مزین شده‌ است. قیمت اقامت در اتاق دو تخته این هتل از ۲۵۳ یورو شروع می‌شود.

هتل افوریا ریتریت

جایزه هتل با بهترین اسپا هم به هتل افوریا ریتریت «Euphoria Retreat» در یونان داده‌ شد. این هتل مجموعه ای کامل از اسپای مدرن، سنتی یونانی و سنتی چینی دارد. قیمت اقامت در این هتل در یک اتاق دونفره برای یک شب ۳۳۷ یورو است.

 

منبع: چمدان

نوشته تصاویر و اسامی بهترین هتل‌های دنیا به انتخاب آقا و خانم اسمیت اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *