تراکتورسازی و یک ابهام بزرگ

هر روز سایت‌های خبری از حضور یک مربی خارجی در تیم تراکتورسازی حرف می‌زنند.

خبرورزشی: تراکتور سازی بعد از جان توشاک با محمد تقوی خوب نتیجه گرفت و هم‌اکنون یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی است. اگر چه تراکتورسازی در بازی پایانی در خانه مقابل فولاد شکست خورد، اما آن‌قدر بازی‌های سخت و خارج از خانه را برد که این باخت را پوشش دهد. البته محمد تقوی با تأخیر در تصمیم‌گیری و اینکه باشگاه اعلام نمی‌کند او سرمربی قطعی تیم است مشکلی ندارد، اما ماندن این ابهام برای برخی از طرفداران و همچنین رسانه‌ها تیم را دچار بحران‌های ناخواسته می‌کند. تصور کنید مربی تیم در تمرین در حال کار کردن است و در رسانه‌ها در مورد جانشینی او حرف می‌زنند. مربی هر قدر روی کارش متمرکز باشد به خاطر این خبر‌ها دچار بحران فکری می‌شود. کما اینکه دیدیم محمد تقوی از این موضوع ناراحت شده بود که برخی از رسانه‌ها بعد از نام او کلمه سرمربی موقت را به کار می‌برند و هر مربی دیگری هم به جای او بود ناراحت می‌شد.
باشگاه تراکتورسازی بعد از جدایی جان توشاک، محمد تقوی را به عنوان سرمربی موقت تیم معرفی کرد تا دست به جذب یک مربی خارجی دیگر بزند، اما در ادامه مسیر محمد تقوی آن‌قدر خوب کار کرد که باشگاه دست نگه داشت تا روز‌های آتی را ببیند و امروز همان روز‌های آتی است و تراکتورسازی یک بار برای همیشه باید تکلیف را روشن کند. مربی خارجی یا محمد تقوی؟ رسیدن به پاسخ این سؤال خیلی سخت نیست. اگر تراکتورسازی می‌خواهد با محمد تقوی ادامه دهد و از او لیست گرفته چرا این موضوع را اعلام رسمی نمی‌کند تا محمد تقوی با پشتوانه بهتری کار در تیم را آغاز کند؟ اگر قرار به حضور مربی خارجی است تیم باید همین الان جذب مربی خارجی را در دستور کار قرار دهد تا مربی خارجی فرصت کافی برای شناخت از تیم داشته باشد.
اشتباه بزرگ ابتدای فصل بستن تیم و بعد از جذب بازیکنان، انتخاب مربی بوده است، به این بهانه که مربی خارجی، چون جان توشاک هیچ شناختی از فوتبال ایران ندارد. با این حال اصول می‌گوید ابتدا باید مربی را جذب کرد و از همه مهمتر از مربی خواست در جریان نقل و انتقالات تیم قرار بگیرد. البته که محمد تقوی همچنان می‌تواند گزینه باشگاه تراکتورسازی باشد، اما این اعلام می‌تواند به خبر‌هایی از این دست که یک مربی خارجی در راه تراکتورسازی است، پایان دهد.

The post تراکتورسازی و یک ابهام بزرگ appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *