بهشتی به نام ایران ، نمایشگاه فرانکفورت را زیبا می کند

نمایشگاه فرانکفورت

چهارمین جلد کتاب، با موضوع جاذبه‌های فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایران به نام «بهشتی به نام ایران» با حمایت و مشارکت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، بنیاد ایران‌شناسی، کرسی تاریخ طب سنتی یونسکو در ایران، موسسه فرهنگی اکو و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی و منتشر شده است.

بهشتی به نام ایران

 

کتاب “بهشتی به نام ایران”، نوعی شناسنامه ایران در امور معماری، گردشگری و سوغات ملی فرهنگی ایران محسوب می شود و در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مورد استقبال کشورهای زیادی قرار گرفت.

این اثر ارزشمند ۲۶ مهر ماه در نمایشگاه کتاب فرانکفورت، طی مراسمی با حضور نمایندگان سازمان های ملی و بین المللی حامی در غرقه ملی ایران رونمایی و به بازار جهانی عرضه می شود.

 این نمایشگاه در روزهای ۲۴ تا ۲۸ مهر ۱۳۹۸  (۱۶ تا ۲۰ اکتبر۲۰۱۹) در کشور آلمان برگزار خواهد شد.

نمایشگاه فرانکفورت

نمایشگاه کتاب فرانکفورت

هفتاد و یکمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت، سه شنبه (۲۶مهر۹۸) افتتاح شد و امروز چهارشنبه فعالیت خود را به طور رسمی آغاز می کند و البته جمهوری اسلامی ایران با ۱۴۹۴ عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور می یابد.

میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کتاب فرانکفورت، نروژ است، کشوری که نسبت به سایر کشورهای اروپایی از آمار کتاب خوانی بالاتری برخوردار است و تاکنون سه بار برنده جایزه نوبل ادبیات شده است.

این نمایشگاه یکی از معتبرترین نمایشگاه های بین المللی کتاب در دنیا شناخته شده که همواره بستر مناسبی برای معاملات بازرگانی و تبادل تجربه ها و دست آوردهای حوزه صنعت نشر در دنیا است.

انسان 250 ساله

رونمایی از کتاب‌های «اسلام به آلمان تعلق دارد!» و «کتاب انسان ۲۵۰ ساله» شامل منتخب بیانات مقام معظم رهبری درباره امامان شیعه، رونمایی از نسخه صوتی ۵۰ غزل حافظ به زبان فارسی و مجاری، رونمایی از کتاب خردنامه فارسی، رونمایی از ترجمه ۱۴ عنوان از کتاب‌های ایرانی به زبان ترکی استانبولی (طرح گرنت)، رونمایی از ترجمه حافظ با ترجمه آنشلاورنر، رونمایی از کتاب میراث فرهنگی یزد به زبان آلمانی، رونمایی از تقویم یزد در سال ۲۰۲۰، رونمایی از کتاب مصور یزد و یاسبرین ( خواهرخوانده یزد در مجارستان)، رونمایی از کتاب «سردار بی بی مریم بختیاری» ترجمه شده به زبان انگلیسی و اجرای برنامه روز ادبیات کودک و نشست تصویرسازی کتاب کودک در اروپا و البته بسیاری فعالیت ها و برنامه های دیگر، از حضور ایران در این دوره از نمایشگاه عنوان شده است.

نوشته بهشتی به نام ایران ، نمایشگاه فرانکفورت را زیبا می کند اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *