بهترین زمان سفر به دبی چه زمانی است؟

همانطور که می دانید دبی مهم ترین شهر از بین هفت امارت امیر نشین امارات متحده عربی می باشد که طرفداران زیادی در بین گردشگران جهان پیدا کرده است. اما در این گزارش قصد داریم تا بهترین زمان سفر به این شهر را از جنبه های مختلف بررسی کنیم.

بهترین زمان از نظر قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل

پایین ترین نرخ برای رزرو هتل دبی در طول تابستان مشاهده می شود. زمانی که دمای هوا به بیشترین حد میرسه و تقریبا چرخ زدن و تفریح در شهر را غیر ممکن می کند. در این زمان صاحبین هتل های این شهر برای جذب گردشگر و کسب درآمد هر چه محدود، قیمت رزور هتل را بسیار کم می کنند و برای تفریحات و رستوران های خود هتل تخفیف هایی رو در نظر می گیرند. شرکت های هواپیمایی هم به دنبال هتل ها اقدام به کمتر کردن قیمت بلیط می کنند تا مجبور به پرواز با تعداد کمی مسافر نشوند.

اگر برای شما خیلی مهم است که به دبی سفر کنید و هنوز به دلیل مبالغ بالا موفق به رفتن به بازدید از این شهر نشدید. می توایند با بهترین قیمت در فصل تابستان در خلوتی از دبی لذت ببرید.

 

مراحل رزرو بلیط هواپیما

بهترین زمان برای بازدید از دبی

اگر به دنبال یک سفر آروم هستید و میخواهید از شلوغی دوری کنید، همچنین از آب و هوای خوب لذت ببرید. در مورد دبی باید گفت که باید از اواسط نوامبر تا اوایل دسامبر اقدام به خرید بلیط هواپیما و رزرو دیگر موارد این سفر کنید. البته نیمه اول ماه مارچ نیز به اندازه زمان های گفته شده خوب می باشد. هم می توانید در آرامش و خلوتی از شهر دیدن کنید و هم می توانید از هوای تقریبا زمستانی البته در مورد دبی هوای مطلوب شهر لذت ببرید.

زمان اوج سفر به دبی از ماه دسامبر تا فوریه می باشد و جمعیت به بیشترین حد خود می رسد. به ویژه از اواخر ژانویه تا آخر فوریه که جشنواره خرید دبی می باشد. البته باز از نظر گردشگران بدترین زمان برای سفر به دبی در تابستان از ماه جولای تا ماه اگوست می باشد. چرا که گرما به شما اجازه نمی دهد از تمام ویژگی های این شهر دیدن کنید.

 

برج خلیفه

بهترین زمان برای بازدید از برج خلیفه

معروف ترین و محبوب ترین جاذبه که بلندترین سکوی مشاهده را در اختیار شما قرار می دهد. برخ خلیفه می باشد که باعث جلب توجه و سفر افراد بسیاری به این شهر می شود. در فصل زمستان بهترین زمان برای بازدید از این برج شگفت انگیز می باشد به ویژه در هنگام غروب آفتاب و شب که فضایی خارق العاده ایجاد می کند. از آن جایی که در این زمان افراد زیادی وارد برج خلیفه می شوند ممکن است که ساعت ها در صف خرید بلیط آن منتظر بمانید. البته می توانید همزمان با خرید بلیط هواپیما دبی، بلیط بازدید از این برج را نیز خریداری کنید تا دیگر لازم نباشد تا مدت زیادی را در صف منتظر بمانید. بلیط خود را باید برای زمان مشخص مثلا در روز ۴ فوریه ساعت ۵ عصر خریداری کنید. اما زمان حضور شما در برج محدودیت ندارد و پس از ورود می توانید هر چقدر که بخواهید انجا بمانید.

بهترین زمان برای خرید در دبی

گاهی دبی را با عنوان بهشتی برای دوستداران خرید معرفی می کنند. اما اوج این لذت در ماه ژانویه که زمان برگزاری فستیوال خرید دبی می باشد، است. می توانید با تخفیفات و پیشنهاد های ویژه به خرید هر چیزی که میخواهید همچون طلا، لباس، وسایل الکترونیکی و … بپردازید و به طور واقعی با بهشت خرید آشنا شوید. حتی گاهی مشاهده خواهید کرد که برند های مطرح دنیا اجناس خود را ۷۵% نیز حراج کرده اند.

به غیر از زمان فستیوال خرید دبی، بهترین زمان برای لذت بردن از خرید در پاساژ های بزرگ شهر در فصل تابستان در اواسط ماه جولای می باشد. چرا که تمامی فروشگاه ها در این زمان تخفیفات زیادی در نظر می گیرند.

 

بهترین زمان سفر به دبی

بهترین زمان سفر به دبی برای استفاده از سواحل و تفریحات آبی

از ویژگی های بسیار مهم و دوست داشتنی دبی آن می باشد که می توانید در کل سال از سواحل آن لذت ببرید. به همین دلیل توانسته جایگاه ویژه ای بین گردشگرانی که به دنبال ساحل و تفریحات ابی می باشند پیدا کند. چرا که در فصل زمستان اب و هوای دبی بسیار معتدل و مناسب می باشد و هر کس می تواند از ساحل زیبای آن و همچنین تفریحات آبی شگفت انگیز آن لذت ببرد. حتی در فصل تابستان هم که هوا به شدت گرم می باشد خیلی ها برای استفاده از حمام افتاب سواحل دبی به این شهر سفر می کنند.

در کنار سواحل دبی، تفریحات و امکانات خاص و ویژه بسیاری در نظر گرفته شده است که هر کس را با هر سلیقه ای شیفته خود خواهد کرد.

 

 

نوشته بهترین زمان سفر به دبی چه زمانی است؟ اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *