بهترین تور های آسیایی برای سفر درنوروز کدامند

تعطیلات نوروز زمان مناسبی برای سفر خارجی است اما سوالی که در ذهن خیلی از ما وجود دارد این است که بهترین جا برای مسافرت خارج از ایران که هم با شرایط اقتصادی حال‎حاضر کشورمان تطبیق داشته باشد و هم بتوان از آن به‎عنوان بهترین سفر خارجی در نوروز یاد کرد؛ کجاست؟

کشورهای آسیایی زیادی وجود دارند که در سال‎های اخیر با پیشرفت در حوزه گردشگری به‎عنوان یک مقصد مناسب سفر مطرح می‎شوند. مزیت انتخاب یک کشور آسیایی برای سفر در درجه اول ارزان‎تر بودن آن نسبت به تورهای اروپایی و در درجه دوم امکان برنامه‎ریزی سفر کوتاه مدت است. شما می‎توانید ارزان‎ترین کشور برای سفر ایرانیان را از میان انبوه تورهای آسیایی موجود انتخاب کنید. در این یاداشت سعی داریم شما را با ۳نمونه از کشورهای توریستی آسیایی که می‎توان یکی از آنها را به‎راحتی برای بهترین سفر خارجی در بهار انتخاب کرد؛  آشنا کنیم. با پارس توریسم همراه باشید.

ترکیه

تور ترکیه یکی از معروف‎ترین تورهای خارجی درمیان ایرانیان است. عوامل زیادی ازجمله جاذبه‎های تفریحی و تاریخی، مراکز خرید متنوع، هتل‎هایی با امکانات عالی و… ایرانیان را برای سفر به کشور ترکیه ترغیب می‎کند. همچنین این مساله که درمیان مقاصد گردشگری آسیا ترکیه مقصد نسبتا ارزانی محسوب می‎شود نیز طرفداران این تور را بیش از پیش می‎کند. البته لازم به ذکر است که برای سفر به ترکیه هم می‎توان یک تور  ارزان و هم یک تور میان‎رده برنامه ‎ریزی کرد. برای مثال تور استانبول درصورت انتخاب یک هتل ارزان‎قیمت، رفتن به رستوران‎های ارزان و استفاده از وسایل حمل‎ونقل عمومی می‎توان یک تور ارزان باشد. اما مقاصدی مانند کوش‎آداسی که بیشتر یک مقصد تفریحی است و برای داشتن یک سفر  مهیج لازم است از تفریحات تور کوش آداسی استفاده کنند؛ یا در یک هتل لوکس با امکانات لاکچری اقامت کنند و یا از رستوران‎های فوق‎العاده کو ش‎آداسی لذت ببرند.  بنابراین تور کوش‎آداسی را باید یک تور خارجی میان‎رده از نظر قیمت دانست. فصل بهار، زمان مناسبی برای سفر  به هر کدام از تورهای ترکیه می‎باشد. در بهار هوای ترکیه معتدل است و گردشگران می‎توانند بدون هیچ نگرانی  بابت سرمای هوا و ناملایمات جوی به تفریح و گردش در این کشور بپردازند.

تایلند

بسیاری از افراد  تایلند را بهترین کشور آسیایی برای تفریح می‌‎دانند. تور تایلند درواقع شاید جدا از تفریحاتش معنا پیدا نکند. البته این کشور طبیعت زیبایی نیز دارد. تایلند نیز مانند ترکیه هم تور ازران، هم تور میان‎رده و هم تور گران‎قیمت دارد. این که سفر شما از کدام دست باشد بستگی به انتخاب‎هایتان دارد. هزینه هتل، هزینه غذا، خرید کردن و همچنین هزینه تفریحات از جمله عواملی است که بر قیمت تور تایلند تاثیر دارند. توصیه ما به شما این است که برای اقامت در تایلند حتما یک هتل ۵ستاره انتخاب کنید تا بتوانید یک سفر لاکچری در یکی از کشورهای آسیایی را تجربه کنید.

ارمنستان

ارمنستان نیز یکی از کشورهای آسیایی است که سالانه تعداد زیادی گردشگر از ایران به آن سفر می‎کنند. فصل بهار و خصوصا تعطیلات نوروز زمان بسیار مناسبی برای سفر به این کشور است. زیرا آب‎وهوای ارمنستان در این فصل در بهترین وضعیت خود قرار دارد. همچنین در فصل بهار شما می‎توانید شاهد فستیوال‎های رنگارنگ و زیبای زیادی در کشور ارمنستان باشید. شما می‎توانید با انتخاب تور ارمنستان در این فصل ا ز این فستیوال‎ها لذت ببرید.

نوشته بهترین تور های آسیایی برای سفر درنوروز کدامند اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *