بهترین ایرلاین‎های سال ۲۰۱۸ کدام‎اند؟

پارس توریسم؛ یکی از مهم‎ترین مسائلی که در توسعه گردشگری کشورها اهمیت دارد جایگاه آنها در صنعت هواپیمایی است. همه سالانه بر اساس معمارهای مختلف بهترین کشورها در این زمینه معرفی می‎شوند در سال ۲۰۱۸ هم برخی از ایرلاین‎ها بهتر از دیگر خطوط هواپیمایی عمل کرده‎اند. معیار این انتخاب‎ها دریافت جوایز، عملکردهای  استثنایی و پیشنهادهای خلاقانه بوده است. در این یاداشت به معرفی ۱۰ ایرلاین‎ برتر  سال ۲۰۱۸ از قول سایت travelpulse پرداخته ایم.

امارات

ایرلاین امارات

امارات بازی را در سال ۲۰۱۸ به نفع خود تغییرداده است. این ایرلاین اولین راه بیومتریک جهان در فرودگاه بین‎المللی دبی را راه اندازی کرد تا مسافران را با تجربه ای بی نظیر از تشخیص چهره روبه‎رو کند.

سنگاپور

ایرلاین سنگاپور

هواپیمایی سنگاپور که در سال ۲۰۱۰ به‎عنوان بهترین ایرلاین جهان انتخاب شده بود؛ امسال نیز در گروه ایرلاین‎های برتر قرار گرفته است. این شرکت هواپیمایی در سال جاری طولانی ترین پرواز بدون توقف در جهان را داشته است.

لوفتهانزا

ایرلاین لوفت هانزا

سال ۲۰۱۸ یکی دیگر از سال‎های قوی برای شرکت هواپیمایی لوفت هانزا بوده است. پرواز بیومتریک در فرودگاه لوس‎آنجلس را راه اندازی کرد و همچنین طرح کرایه‎های نور در امریکای شمالی را ارائه داد.

قطر

ایرلاین قطر

قطر ایرلاینز سال‎هاست که به‎عنوان یکی از بهترین ایرلاین‎های جهان شناخته می‎شود. این شرکت هواپیمایی در سال ۲۰۱۸  بیزینس کلاس خود را در ایالات متحده گسترش داد.

کاتای پاسیفیک

کاتای پاسیفیک

شرکت هواپیمایی کاتای پاسیفیک که حامل پرچم هنگ کنگ است؛ یقینا در سال ۲۰۱۸ به موفقیت‎های قبلی‎اش اکتفا نکرده  است. راه‎اندازی یک برنامه یوگا و ارائه خدمات در سطحی فوق‎العاده به مسافران از جمله فعالیت‎های این ایرلاین در سال ۲۰۱۸بوده است.

آل نیپون

آل نیپون

آل نیپون ایرویز، بزرگ‎ترین شرکت هواپیمایی ژاپن، در سال ۲۰۱۸ به‎عنوان بهترین ایرلاین در جهان شناخته شد و همچنین و همچنین رتبه سوم در کارآفرینی را کسب کرد.

ایرآسیا

ایرآسیا

شرکت هواپیمایی ایرآسیا در سال ۲۰۱۸ توسط Skytrax به‎عنوان بهترین ایرلاین ارزان‎قیمت در جهان شناخته شد. این شرکت هواپیمایی در این رقابت رقیب‎های سختی مانند Southwest Airlines و Ryanair را از میدان به در کرد.

نروژین ایر

نروژین ایر

نروژین ایر در سال جاری  در نبرد برای شهر نیویورک، توسط Skytrax به‎عنوان یکی از ده خط هوایی برتر جهان شناخته شد.

هاینان

هاینان

هاینان یک ایرلاین چینی است که در سال جاری به‎عنوان تمیزترین حامل ترانزیت شناخته شده است. این ایرلاین همچنین ارائه خدمات بدون توقف را بین لندن و چانگشا راه‎اندازی کرده است.

ایرکانادا

ایرکانادا

اگرچه ایرکانادا بر نامه‎های فوق‎العاده‎ای برای سال ۲۰۱۹ دارد اما نباید عملکرد این ایرلاین را در سال ۲۰۱۸ نادیده گرفت. این خط هواپیمایی ارتباط در خارج از کشور را بیش‎کرد و تجربه پروازی فوق‎العاده‎ای را برای مسافران خود ایجاد کرد.

نوشته بهترین ایرلاین‎های سال ۲۰۱۸ کدام‎اند؟ اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *