بارش برف و باران در اغلب مناطق کشور/آسمان تهران کمی ابری است

امروز برای خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و فارس بارش باران و برف پیش بینی می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز شرق خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، شمال بوشهر و شمال و غرب فارس بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش بینی می شود و در بخش هایی از مرکز، شمال شرق و شرق کشور بارش ها به صورت پراکنده ادامه خواهد یافت.

روز چهارشنبه بارش ها در جنوب غرب ادامه دارد و از بعدازظهر چهارشنبه سامانه بارشی دیگری از نوار غربی وارد کشور می شود که ضمن تشدید بارش در جنوب غرب، سبب بارش باران و برف و وزش باد در استان های غربی و سواحل دریای خزر خواهد شد و بتدریج گستره آن به مناطق مرکزی، بخش هایی از شرق و دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز و تهران می رسد.

روز پنج شنبه سامانه بارشی در کل کشور به جز جنوب شرق فعال خواهد بود و روز جمعه از شدت فعالیت این سامانه کاسته شده و محدود به سواحل دریای خزر، شمال شرق، جنوب شرق و مناطقی از غرب کشور خواهد شد و مجددا این سامانه اواخر وقت شنبه از شمال شرق کشور خارج می شود.

از بعدازظهر سه شنبه و طی روز چهارشنبه ضمن افزایش نسبی دما، وزش باد شدید در گیلان و اردبیل پیش بینی می شود و روز جمعه دمای هوا در سطح کشور از 6 تا 10 درجه کاهش می یابد و تا روز دوشنبه این هوای به نسبت سرد ماندگار خواهد بود.

The post بارش برف و باران در اغلب مناطق کشور/آسمان تهران کمی ابری است appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *