ایجاد سایت‌های تجارت الکترونیک صنایع دستی کشور در دستور کار است

معاون وزیر میراث فرهنگی ایجاد بازارچه‌های فروش دائمی، نمایشگاه، سایت‌های تجارت الکترونیکی حوزه صنایع دستی شهرهای ملی و جهانی از برنامه‌های در دستور کار برشمرد.

خبرگزاری مهر: پویا محمودیان در حاشیه افتتاح فاز زون ایکس مجتمع گردشگری خرم آباد ارتقای جایگاه صنایع دستی استان های غرب کشور را یکی از برنامه های اصلی وزارت میراث فرهنگی دانست.

وی افزود: با توجه به اهتمام وزیر در خصوص ارتقای جایگاه گردشگری استان های غرب کشور برنامه مشخص معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی ایجاد بازارچه های فروش دائمی، نمایشگاه های صنایع دستی، سایت های تجارت الکترونیکی حوزه صنایع دستی شهرهای ملی و جهانی و همچنین تعریف پروژه های تلفیقی صنایع دستی و گردشگری است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به جاذبه های گردشگری بی نظیر استان لرستان تصریح کرد: به عنوان یک ایرانی به خود بالیدم و مجذوب جاذبه های بی نظیر استان لرستان و شهر خرم آباد شدم.

محمودیان گفت: مجتمعی که امروز افتتاح شد به عنوانی یکی از زیر ساخت های گردشگری با توجه به توانمندی ها و قابلیت ها از اهمیت زیادی در جذب گردشگران داخلی و خارجی برخوردار است.

وی جاذبه های بی نظیر لرستان در حوزه های میراث فرهنگی و سایت های تاریخی و جاذبه های گردشگری و داشتن بیش از ۵۲ رشته فعال صنایع دستی را گنج پنهانی دانست و افزود: امیدواریم لرستان با داشتن این قابلیت ها در آینده نه چندان دور به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی و در صدر مقاصد گردشگری شناخته شود.

The post ایجاد سایت‌های تجارت الکترونیک صنایع دستی کشور در دستور کار است appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *