ایتالیا، فرانسه و اسپانیا را بیشتر بشناسید

گزارشی خواندنی از سه کشور پرطرفدار ایتالیا،فرانسه و اسپانیا.

تست طمع دسرهای ایتالیایی
بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا با پیتزا و پاستای ایتالیایی آشنایی دارند. آشپزی ایتالیایی دارای محبوبیت خاصی در میان سلیقه‌های مختلف است. غذاهای ایتالیایی با هر نوع ذائقه‌ای سازگار می‌باشد. با خرید تور ایتالیا و سفر به ایتالیا این کشور زیبا حتماً از غذاهای مختلف آن بچشید. ایتالیا علاوه بر غذا، دارای دسرهای خوشمزه‌ای است که در این مقاله با آن‌ها آشنا خواهید شد.

تیرامیسو – تور ایتالیا
در برنامه تور ایتالیا خود بی‌شک این دسر را با طعمی متفاوت امتحان کنید. تیرامیسو یکی از دسرهای ایتالیایی است که در همه جای دنیا به‌ویژه در ایران طرفداران بسیاری دارد. اگر تابه‌حال دستور تهیه این دسر را جست‌وجو کرده باشید حتماً متوجه سادگی آن شده‌اید. اگر واژه تیرامیسو را در زبان ایتالیایی ترجمه کنیم معدل کلمه‌ی “منو بلند کن” می‌شود.
با کمی دقت در مفهوم لغت خواهید دریافت که عنوان دسر کاملاً با ظاهر وسوسه‌انگیز آن مطابقت دارد. ادعای بسیاری در خصوص اولین تیرامیسو به گوش می‌رسد. برخی‌ها معتقدند که اولین تیرامیسو در ۱۹۶۰ و در شهر ترویزو درست‌شده است. برخی دیگر معتقدند که پیشینه‌ی دسر به قرن هفده بازمی‌گردد. این دسر امروزه در طرح‌های گوناگون و با تزئینات خاص خود در سراسر دنیا سرو می‌شود.
در برنامه تور ایتالیا خود همیشه قرار دادن غذا و دسر ایتالیایی را به‌عنوان یکی از نکات مهم در نظر بگیرید.

پاناکوتا – تور ایتالیا
پاناکوتا در لغت به معنای خامه پخته می‌باشد. ترکیبات دسر شامل خامه، شکر و ژلاتین می‌باشد. محال است این دسر لذیذ ایتالیایی را امتحان کرده و عاشق آن نشده باشید. به این دسر لذیذ می‌توان قهوه، کاکائو رنگ خوراکی نیز اضافه کرد. با اضافه کردن رنگ خوراکی، پاناکوتای رنگی سرو خواهد شد.
دسر پاناکوتا را می‌توان همراه با میوه‌های مختلف، مربا و شکلات و… سرو کرد. پاناکوتایی که حرفه‌ای درست‌شده باشد، شکلی سفت و غلیظ خواهد داشت. همچنین همانند ژله لرزش خوشایندی خواهد داشت. در تور ایتالیا این دسر را با طعم اصیلش امتحان کنید.
سفر به ایتالیا بدون خوردن دسرهای ایتالیایی نمی‌شود. برای خرید بلیط هواپیما ایتالیا در سایت سام سیر مقصد موردنظر خود را جستجو نمایید ویا با تور ایتالیا به این سفر بروید.

تارتوفو – بلیط هواپیما ایتالیا
این دسر در ایران با نام بستنی رواج پیداکرده است درصورتی‌که بستنی واقعی نیست. تاریخچه دسر تارتوفو به مراسم عروسی سلطنتی بازمی‌گردد؛ هنگامی‌که شاه ویتوریو امانوئل دوم در این جشن حضور داشت. این دسر به افتخار حضور وی برای اولین بار درست شد. اما به چه صورت؟
افراد بسیاری در مراسم حضور داشتند و فنجان کافی به تعداد نفرات به منظور سرو دسر نبود. سرآشپز ایده‌ای جالب را در میان گذاشت. با ایده وی بستنی‌ها را در داخل شکلات غلتاندند. پس‌ازآن شروع به منجمد کردن بستنی‌ها کرده و آن‌ها را در بشقاب سرو کردند. یخ‌زدگی دسر تارتوفو به آن علت است. در سفر خود با تور ایتالیا این دسر را جزء برنامه‌های خود قرار دهید.

گالاتو – بلیط هواپیما ایتالیا
در اکثر دسرهای ایتالیایی که به‌عنوان بستنی برای ما شناخته‌شده است، منظور دسر منجمد و یخ‌زده می‌باشد نه بستنی واقعی… این دسر در مقایسه با بستنی دارای چربی کمتری است و غلظت و کش بیشتری نسبت به بستنی دارد. این دسر در خود ایتالیا به‌صورت قیف نانی به مشتریان سرو می‌شود.
رنگ‌ها و طعم‌های گوناگون دسر موجب شده است که با هر سلیقه‌ای سازگار باشد. طعم شکلات، وانیل، میوه‌ای و … جزء طعم‌های پرطرفدار محسوب می‌شود. این دسر دارای طعم‌های خاص‌تری مانند اسطوخودوس نیز می‌باشد. دسرگلاتو را در تور ایتالیا خود هرگز از یاد نبرید.
در سفر به ایتالیا خوردن دسرهای ایتالیایی و بستنی ایتالیایی را فراموش نکنید. برای خرید بلیط هواپیما ایتالیا در سایت سام سیر مقصد موردنظر خود را جستجو نمایید ویا با تور ایتالیا به این سفر بروید.

زابایون – سفر به ایتالیا
این دسر جزو دسرهای ایتالیایی اصیل می‌باشد که توصیه می‌شود آن را در سفر خود با تور ایتالیا، امتحان کنید. نحوه سرو شدن دسر به‌صورت سرد و گرم می‌باشد. در طرز تهیه زابایون موادی نظیر زرده تخم مرغ، شکر و … استفاده می‌شود. از ویژگی های دیگر دسر می‌توان به شل بودن آن اشاره کرد که با توجه به این موضوع شما می‌توانید آن را همانند نوشیدنی سر بکشید. این دسر به‌طورمعمول در لیوان و همراه با میوه‌های متنوع و همین‌طور بیسکوئیت سرو می‌شود. تاریخچه دسر هم به قرن پانزدهم بازمی‌گردد. برای سفر به این کشور و خرید تور ایتالیا می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید.
برای سفر به ایتالیا و چشیدن طمع غذاهای ایتالیایی خرید بلیط هواپیما ایتالیا و رزرو تور اسپانیا به‌صورت آنلاین از گزینه‌های پیش روی شماست.
برای خرید بلیط هواپیما اسپانیا و رزرو تور اسپانیا بهترین پیشنهاد ما به شما جستجو در سایت سام سیر است. یکی از مزیت‌های خرید آنلاین بلیط هواپیما تخفیف همیشگی نسبت به خرید تلفنی یا حضوری می‌باشد.

*****

شهر شامونیکس در فرانسه
فرانسه یکی از یهترین کشورهای اروپایی از لحاظ گردشگری بحساب می‎آید که همه ساله گردشگران زیادی برای مشاهده جاذبه‎های گردشگری موجود در این کشور با تور فرانسه به منطقه سفر می‎کنند تا شاهد زیبایی‎های این کشور از نزدیک باشند.

این کشور بسیار زیبا که در بخش جنوب غربی اروپا قرار گرفته است با داشتن مساحتی بالغ بر ۶۴۳ کیلومتر مربع بزرگترین کشور در منطقه اروپای غربی و اتحادیه اروپا و در سطح قاره‎ای سومین کشور بزرگ قاره اروپا به حساب می‎آید. سالانه تعداد زیادی گردشگر برای آشنایی بیشتر با این کشور با بلیط هواپیما به این کشور سفر می‎کنند.
البته قرار گرفتن این کشور در کنار کشورهایی چون آلمان، سوئیس، ایتالیا و بلژیک در پیشرفت‎هایی که این کشور داشته تاثیر بسزایی داشته است. این کشور بدلیل داشتن وسعت جغرافیایی نسبتا بزرگ از تنوع آب و هوایی زیادی بهره می‎برد این موضوع باعث بوجود آمدن مناظر طبیعی متفاوتی در این کشور شده است بطوریکه همه ساله گردشگران برای دیدن آنها با خرید بلیط هواپیما به فرانسه سفر می‎کنند.
این کشور بدلیل داشتن انواع دشت‎ها، کوهستان‎ها، سواحل و رشته کوه‎های مرتفع به یک منطقه گردشگری و توریستی تبدیل شده است که این گردشگران با تور فرانسه به دیدن زیبایی‎های موجود در این کشور می‎پردازند.
در جهان تنها سه کشور وجود دارند که از سواحل آنها می‎توان به دریای اطلس دسترسی داشت که یکی از این سه کشور فرانسه می‎باشد. وجود این امر بیانگر وسعت زیاد این کشور است که جهانگردان با بلیط هواپیما به آن سفر می‎کنند تا در دشت‎های پهناور آن به گشت و گزار بپردازند.
این کشور با داشتن جمعیتی ۶۹ میلیون نفری در رتبه دوم از نظر میزان جمعیت در اتحادیه اروپا قرار دارد. اکثر مردم فرانسه به زبان فرانسوی که زبان اصلی و رسمی جمهوری فرانسه می‎باشد صحبت می‎کنند. در صورتیکه قصد سفر به این کشور را با خرید بلیط هواپیما دارید بهتر است چند کلمه‎ای فرانسه بلد باشید تا در صو رت نیاز ازآن استفاده کنید.
در فرانسه شهرهای گردشگری و توریستی زیادی وجود دارد که یکی از آنها شامونیکس است که برخی از مسافران که با تور فرانسه به این کشور سفر کرده‎اند به این شهر نیز می‎روند تا از مناطق گردشگری آن دیدن بعمل آورند. در ادامه به معرفی این شهر در فرانسه خواهیم پرداخت.

شامونیکس
این شهر که در قلب آلپ قرار دارد از زیباترین شهرهای فرانسه می‎باشد که جهانگردان زیادی با بلیط هواپیما برای دیدن این منطقه راهی فرانسه شده‎اند. در منطقه انجام ورزش‎های زمستانی بسیار رواج دارد و سالانه پذیرای ورزشکارانی در زمینه‎های مختلف است که با خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر می‎کنند تا لذت واقعی ورزش‎های زمستانی را در این منطقه پوشیده شده از برف و یخ بچشند.
شامونیکس بدلیل اینکه اولین میزبان بازی‎های زمستانی المپیک در سال ۱۹۲۴ بود توانست نام خود را در تاریخ ثبت و ماندگار کند. برای سفر به این منطقه زیبا می‎توانید با خرید تور فرانسه و بلیط هواپیما اقدام کنید.
این منطقه با داشتن جاذبه‎های گردشگری فراوان همه ساله پذیرای گردشگرانی از سراسر جهان است که با خرید بلیط هواپیما و تور فرانسه به این مکان سفر کرده‎اند. از جاذبه‎های گردشگری این منطقه می‎توان به مونت بلاک که بلندترین کوه در منطقه اروپا غربی است اشاره کرد.
در شامونیکس محل‎های اقامتی لوکسی وجود دارد که برای استراحت مکانی فوق العاده است تا گردشگران که با بلیط هواپیما به این منطقه سفر کرده‎اند بتوانند در مکانی آرام و راحت به استراحت بپردازند.
البته برای مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر می‎کنند امکان زدن کمپ در طبیعت نیز وجود دارد. این تصمیم با شماست که می‎خواهید شب خود را در یک هتل لوکس سپری کنید یا در یک کمپ در دل طبیعت.

****

برترین جاذبه‌های گردشگری اسپانیا
این کشور زیبا که در شبه جزیره ایبری و جنوب غربی اروپا قرار دارد با مساحتی حدود ۵۰۶ هزار کیلومتر مربع، عنوان چهارمین کشور بزرگ اروپا را به خود اختصاص داده است. این سرزمین به واسطه جاذبه‌های گردشگری فراوانی که دارد سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما و تور اسپانیا از گوشه و کنار دنیا برای بازدید به این کشور سفر می‌کنند. در این مقاله قصد داریم به ادامه معرفی جاذبه‌های اسپانیا بپردازیم. در نتیجه قبل از خرید بلیط خارجی اسپانیا بهتر است با خواندن این مقاله با مکان‌های پرطرفدار این کشور آشنا شوید.

سواحل کوستا دل سول
لقب آفتابی‌ترین مکان اروپا به سواحل کوستا دل سول به دلیل داشتن کیلومترها شن سفید و دریایی آرام، داده شده است. این ساحل برای گردشگرانی که به آفتاب گرفتن در ساحل علاقه دارند، به عنوان یک مقصد منحصربفرد تبدیل شده است. در تور اسپانیا آفتاب گرفتن در این سواحل رویایی را از دست ندهید.
علاوه بر سواحل کوستا دل سوا، از دیگر جاذبه‌های این منطقه می‌توان به شهر بازسازی شده مالاگا اشاره کرد. وجود این شهر در این منطقه باعث شده است که تعداد زیادی گردشگر با خرید بلیط هواپیما به این مکان سفر کنند.
از عوامل دیگری که در فروش بالای بلیط خارجی این منطقه تاثیر بسزایی داشته است، می‌توان به تفرجگاه‌های دریایی پورتو بانوس، زمین‌های گلف نووا اندلوسیا در ماربلا که به دره گلف معروف است و شهر کوچک و قدیمی موریش کاستیلو با خانه‌هایی سفید رنگ اشاره کرد.

خیابان لا رامبلا
این خیابان که در شهر بارسلونا قرار دارد بهترین مکان تابستانی برای خرید تور اسپانیا و تفریح و گذراندن تعطیلات در این کشور است. هنگامی که در یک عصر تابستانی در این بلوار طولانی که با درختان سبز تزئین شده است و بخش‌های مختلف مرکز شهر را به هم وصل می‌کند، قدم می‌زنید حس می‌کنید تمام ساکنان شهر بارسلونا شما را همراهی می‌کنند.
بخشی از این خیابان به میدان کاتالونیا وصل می‌شود که با درختان چنار، آراسته شده است. بسیاری از خریداران بلیط خارجی اسپانیا شیفته مغازه‌های گل ‌فروشی، پرنده‌ فروشی، کتاب ‌فروشی، رستوران‌ها و کافه‌های روباز این منطقه شده‌اند. حضور هنرمندان خیابانی، جو زنده‌تری را در این بلوار ایجاد کرده‌است و شور و نشاط خاصی را به این منطقه بخشیده است.

شهر قدیمی تولدو
این شهر که در بالای یک تپه گرانیتی قرار دارد از سه طرف توسط دره کوچک رودخانه تاقوس احاطه گردیده است. گردشگران تور اسپانیا می‌توانند در این شهر، نمای بسیار زیبایی از اطراف را نظاره‌گر باشند. هنگامی که با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر می‌کنید و در خیابان‌های باریک و نامتقارن و کوچه‌های قدیمی تولدو قدم می‌زنید، می‌توانید از نزدیک با مشاهده گذشته اسلامی و سبک معماری کلیساها، صومعه‌ها و بیمارستان‌ها شاهد تاریخچه مسیحی این شهر باشید. این شهر که در لیست میراث فرهنگی یونسکو قرار دارد به عنوان یک موزه سر باز، تاریخچه اسپانیا را به گردشگران نشان می‌دهد.
یکی از جاذبه‌های تولدو کلیسای جامع گوتیک می‌باشد که بسیاری از گردشگران برای بازدید از فضای داخلی زیبای آن، اقدام به خرید بلیط خارجی اسپانیا می‌نمایند.
اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به تولدو را دارید حتما از کلیسای سان توم و نقاشی‌های زیبای ال گرکو نیز دیدن کنید.

تور اسپانیا یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی بوده که به علت جاذبه‌های گردشگری فراوان و متنوع، بسیاری از بازدیدکنندگان را به خرید دوباره بلیط خارجی سفر به این کشور ترغیب می‌کند. اگر قصد دارید یک سفر رویایی و بیاد ماندنی را تجربه کنید و از مکان‌های دیدنی این کشور لذت ببرید همین الان برای رزرو یا خرید بلیط هواپیما به این مقصد پرطرفدار اقدام کنید و سفری خاطره‌انگیز را برای خود و خانوده‌تان به یادگار بگذارید.

The post ایتالیا، فرانسه و اسپانیا را بیشتر بشناسید appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *