آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو/ ۴۰۵ در مرز صد میلیون تومان

بازار خودرو امروز نوسانات کمی داشت و در آرامش به استقبال مشتریان بازار رفت. در میان دو کمپانی اصلی تولید خودروی ایرانی، ایران خودرویی ها امروز اغلب در مدار گرانی قرار گرفتند و افزایش قیمت را تجربه کردند. این امر به نحوی بود که نرخ دنا پلاس به ۱۵۰ میلیون تومان رسید.

خبرآنلاین:در سوی دیگر بازار اما سایپایی ها رفتار متفاوتی از خود نشان دادند. تیبا در روند افزایشی خود با گرانی ۹۰۰ هزار تومانی با قیمت ۶۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به دست مشتریان رسید. همچنین تیبا دو در روندی معکوس ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد و به قیمت ۶۴ میلیون و ۶۰۰ هزار توم ان در بازار دست به دست شد. این میان ساینا بدون اینکه نسبت به دیروز تغییری را احساس کند همچنان ۶۵ میلیون تومان در بازار عرضه می شود و نرخ کو بیک دنده ای نیز در حای ۷۶ میلیون تومان اعلام شد که این مهم حاکی از افزایش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت آن است.

در سوی دیگر بازار نیز ایران خودرویی ها اغلب در مدار افزایش گام برداشتند. در همین رابطه نرخ سمند ال ایکس به ۸۵ میلیون تومان رسید که این مهم حاکی از افزایش ۳۰۰ هزار تومانی آن خبر می دهد. پژو ۴۰۵ GLX امروز در حد ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. فعالان بازار امروز این خودرو را با نرخ ۷۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌کنند. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز افزایش قیمت بیشتری را تجربه کرده و حدود یک میلیون تومان نسبت به دیروز گران شده است. قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز در حال حاضر ۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. در این بین پژو ۴۰۵ SLX بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده و در بازار با نرخ ۹۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز تغییر چندانی نسبت به روز گذشته ندارد و با همان نرخ ۹۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم شرایط مشابهی را تجربه می‌کند و بدون تغییر نسبت به دیروز روی نرخ ۱۱۴ میلیون تومان متوقف شده است. در طرف مقابل امروز پژو ۲۰۶ صندوق‌دار با کاهش قیمت ۸۰۰ هزار تومانی روبرو شده و به نرخ ۱۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

پژو پارس و رانا مثل اغلب محصولات سایپا با افزایش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. پژو پارس امروز حدود ۲۰۰ هزار تومان گران شده و به ۱۰۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده و رانا با افزایش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی تا ۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بالا رفته است. امروز دانگ‌فنگ H۳۰ تغییری نسبت به روزهای گذشته ندارد و همچنان در بازار ۱۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.
دنا معمولی تیپ ۲ امروز مثل هفته پیش در بازار حدود ۱۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. دنا پلاس تیپ ۱ وضعیت متفاوتی دارد و امروز با افزایش قیمت یک میلیون تومانی به استقبال مشتریانش آمده و به مرز ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین دنا پلاس توربو بیشترین افزایش قیمت را در بازار به نام خود ثبت کرده و حدود دو میلیون تومان گران شده است. قیمت روز دنا پلاس توربو در حال حاضر ۱۸۰ میلیون تومان است.

The post آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو/ ۴۰۵ در مرز صد میلیون تومان appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *